چندوچون برخورداری از تغذیه سالم در سبد غذایی روزانه خانوار | نسخه رژیم روزانه تان را بپیچید راننده نوزده‌ساله و بدون گواهینامه، عامل تصادف کرج علت آتش‌سوزی بازار آهن شادآباد تهران مشخص شد تمامی دانشجویان دارای احکام انضباطی به کلاس‌های درس بازگشتند افتتاح مدرسه‌ای دیگر در حاشیه شهر مشهد، در طرح «سه‌شنبه‌های افتتاح» طبابت عمومی و طبابت سنتی-ایرانی فقط بر عهده پزشکان است استعفای مدیر مدرسه‌ای که مادری به ازای شهریه فرزندش، آن مدرسه را نظافت کرد بازی با جان مردم، کاسبی مدعیان طب سنتی | افزایش جریمه پزشک‌نما‌ها به بیش از یک میلیارد تومان اطلاعات نادرست و وضعیت اقتصادی سبب شده تغذیه مشهدی‌ها ناسالم‌تر شود دستگیری سارق خارجی توسط پلیس مشهد برای چندمین بار تصمیم‌گیری برای وضعیت دریاچه ارومیه توسط سازمان حفاظت محیط زیست یک سوم بانوان در سنین بالای ۵۰ سال در معرض ابتلا به پوکی استخوان قرار می‌گیرند کشف داروی خارج از شبکه توزیع در مشهد (۲۵ مهر ۱۴۰۳) زلزله شدید در ترکیه (۲۵ مهر ۱۴۰۳) + ویدئو وزیر بهداشت: میزان تقاضا تعیین‌کننده تأمین واکسن آنفلوانزا در کشور است توضیحات وزارت کشور در خصوص صدور گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه، ۲۵ مهر ۱۴۰۳) | افزایش ۱۱ درجه‌ای هوا تا روز شنبه  ۹۷ درصد دانش‌آموزان کتب درسی خود را دریافت کرده‌اند پرداخت حقوق مهرماه ۱۴۰۳ مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد (۲۵ مهر ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد امروز «سالم» است (۲۵ مهر ۱۴۰۳) دومین همایش ملی «پژوهش‌های کاربردی امنیت غذایی، ایمنی غذایی و سلامت» در مشهد آغاز شد تحصیل دانشجویان خارجی از ۶۲ کشور در ایران وام ۳۰ میلیون تومانی تأمین اجتماعی به کدام‌یک از بازنشستگان و مستمری‌بگیران تعلق می‌گیرد؟ | آخرین مهلت ثبت‌نام اعلام شد سرگردانی ۶۰۰ دانش‌آموز به علت کمبود مدرسه در شهرک مهرگان مشهد | تحصیل یک روز در میان!
سرخط خبرها

دستگیری سارق خارجی توسط پلیس مشهد برای چندمین بار

  • کد خبر: ۲۹۴۸۴۱
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
دستگیری سارق خارجی توسط پلیس مشهد برای چندمین بار
ماجرای متهم ۱۹ ساله‌ای که گوشی شهروندان را از درون خودرو‌ها می‌ربود.

سهیل دیبا | شهرآرانیوز؛ خودرو گشت پلیس کنار خیابان ایستاد. مأموران در حال گشت‌زنی در محدوده کلانتری‌شان بودند. در این میان یکی از افسران متوجه پسر جوانی شد که با دیدن خودرو پلیس ناگهان از حرکت ایستاد و در جهت مخالف شروع به دویدن کرد. تجربه مأموران نشان می‌داد که تنها مجرمان و تبهکاران هستند که با دیدن خودرو پلیس پا به فرار می‌گذارند.

مأموران با دیدن حرکت عجیب پسر جوان، بلافاصله به دنبال او راه افتادند. وقتی این فرد متوجه شد پلیس پشت سرش می‌آید، شروع به دویدن کرد تا در کوچه‌پس‌کوچه‌ها خودش را مخفی کند؛ اما مأموران کلانتری نواب‌صفوی انگار دست او را خوانده بودند و بلافاصله به سرعتشان افزودند و متهم را پیش از فرار دستگیر کردند. بررسی‌های بعدی نشان داد که آنها اشتباه نکرده‌اند و یک سارق حرفه‌ای را بازداشت کرده‌اند.

مأموران با دستگیری پسر جوان در بازرسی از او یک گوشی تلفن همراه کشف کردند. پسر مدعی بود که گوشی خودش است، اما وقتی مأموران از او خواستند قفل صفحه را باز کند، او نتوانست و مشخص شد که گوشی خودش نیست. این‌بار پسر جوان مدعی شد که گوشی دوستش جا مانده و او می‌خواسته است آن را برایش ببرد، در این میان ناگهان گوشی زنگ خورد.

مأموران می‌دانستند که این تماس می‌تواند راز این گوشی را برملا کند و گوشی را جواب دادند که زنی از آن سوی خط با تعجب اعلام کرد که گوشی شوهرش است. در ادامه مشخص شد که این گوشی لحظاتی قبل از درون یک خودرو در همان حوالی سرقت شده است و مال‌باخته هنوز این موضوع را نمی‌داند.

دستگیری برای چندمین‌بار

برای مأموران مسجل شد که با یک سارق حرفه‌ای روبه‌رو هستند و به‌همین‌دلیل این فرد را به مقر انتظامی منتقل کردند. بازجویی از این فرد آغاز شد. او خود را به نامی معرفی کرده بود که هیچ اطلاعاتی از سابقه‌اش در سیستم پلیس ثبت نشده بود.
وقتی مأموران از این فرد خواستند کد‌ملی‌اش را بگوید، او کد‌ملی فرد دیگری را اعلام کرد و مشخص شد که هویت اولیه‌اش نیز شبهه دارد. در ادامه مأموران متوجه شدند که او یک تبعه خارجی است و تاکنون به اتهام چند فقره سرقت نیز دستگیر شده است.

شناسایی ۴ مال‌باخته

این متهم وقتی متوجه شد دستش برای مأموران رو شده است، به چندین فقره سرقت گوشی از خودرو‌های پارک‌شده در هسته مرکزی شهر اعتراف کرد که بررسی پرونده‌های سرقت منجر به شناسایی چهار مال‌باخته شد. این متهم که تنها نوزده سال دارد، تاکنون به ۹ فقره سرقت اعتراف کرده است.

با وجود اعتراف متهم، از سرنوشت گوشی‌های سرقتی خبری در دست نبود. در ادامه بازجویی‌ها این سارق جوان اعلام کرد که گوشی‌ها را پس از سرقت به یک مال‌خر می‌فروشد. با اطلاعاتی که این فرد در اختیار مأموران گذاشت، مال‌خر اموال مسروقه نیز شناسایی و مخفیگاهش ردزنی شد.

تیم رسیدگی‌کننده پرونده پس از هماهنگی به سراغ این فرد رفت و در اقدامی غافل‌گیرانه متهم را دستگیر کرد. در بازرسی از مخفیگاه این فرد نیز دو دستگاه گوشی سرقتی دیگر کشف شد. متهمان این پرونده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->